Full album | Sufjan Stevens – Carrie & Lowell (2015)

סופיאן סטיבנס מכשף וטווה רשת של צלילים חלומיים ומילים שמטפסות במעלה הגב

האלבום נקרא על שמו אמו של סופיאן, קארי, שנפטרה מסרטן ב 2012 ובעלה לואל.

מאמא סטיבנס היתה אלכוהוליסטית ובשיריו הוא חוזר להיות הילד שמבקש אותה

: הוא שר ‘should have known better’ בשיר

“When I was three

three maybe four

She left us at that video store

Oh, be my rest, be my fantasy”…

ומתאר לנו רסיסי זכרונות ומשאלות מילדותו, וזה ממשיך ונפתח, ונכנס עמוק יותר

‘all of me wants all of you’  בשיר

הוא פונה לאהוב\ה אדישה

“Shall we beat this or celebrate it?
You’re not the one to talk things through
You checked your texts while I masturbated
Manelich, I feel so used”

כל האלבום הוא מתפרק ונמס וזה כל כך יפה

תהנו


Leave a Reply

